Topic: Have you...today? [3]
Forum Index : General : Nonsensical Randomness / Games : Have you...today? [3]  
omgitskels


Posts: 313
Pixelated Dorkwad
Profile | Journal
Posted: 24 Jul 2009 08:30 PM         Subject: RE: Have you...today? [3]
nooopeee.
have you worn makeup today?
expectation without communication equals frustration.
xkelster462x


Posts: 9019
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 24 Jul 2009 08:33 PM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Nope.

Have you measured anything today?

Follow Me: http://omgitskell.tumblr.com/
Add me: https://www.facebook.com/adelitasway101
Add me on Habbo: Habbo Username: Tipsee
Email me: Kelster462@gmail.com
My door was closed when you came in, dont walk off and leave it open.
daniellexx5xx


Posts: 13463
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 24 Jul 2009 09:37 PM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Nope.

Have you cried today?
xkelster462x


Posts: 9019
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 24 Jul 2009 09:44 PM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Yep.

Have you made Kool-aid today?

Follow Me: http://omgitskell.tumblr.com/
Add me: https://www.facebook.com/adelitasway101
Add me on Habbo: Habbo Username: Tipsee
Email me: Kelster462@gmail.com
My door was closed when you came in, dont walk off and leave it open.
omgitskels


Posts: 313
Pixelated Dorkwad
Profile | Journal
Posted: 24 Jul 2009 09:48 PM         Subject: RE: Have you...today? [3]
nope!
have you drank lemonade today?
expectation without communication equals frustration.
xkelster462x


Posts: 9019
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 24 Jul 2009 10:14 PM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Nope.

Have you slept in a bunkbed today?

Follow Me: http://omgitskell.tumblr.com/
Add me: https://www.facebook.com/adelitasway101
Add me on Habbo: Habbo Username: Tipsee
Email me: Kelster462@gmail.com
My door was closed when you came in, dont walk off and leave it open.
shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 24 Jul 2009 10:52 PM         Subject: RE: Have you...today? [3]
No

Have you seen a bee today?
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
omgitskels


Posts: 313
Pixelated Dorkwad
Profile | Journal
Posted: 24 Jul 2009 10:53 PM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Nahh.
Have you sang today?
expectation without communication equals frustration.
flyawaywithme


Posts: 3591
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 24 Jul 2009 11:39 PM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Yeeeah!


Have you seen someone in skinny jeans today?


When you look at a person, any person, remember that everyone has a story- - Everyone has gone through something that has changed them; i am better than the worst thing i have ever done.

shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 25 Jul 2009 02:25 AM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Yeah

Have you rubbed your eyes today?
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
bubbles13


Posts: 13530
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 25 Jul 2009 05:32 AM         Subject: RE: Have you...today? [3]
yup

have you cracked your knucles today?
xkatyxconspiracy


Posts: 34398
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 25 Jul 2009 05:33 AM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Yessum.

Have you watching The Nanny today?
Would it be okay if I took your breath a w a y ?
daniellexx5xx


Posts: 13463
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 25 Jul 2009 06:15 AM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Most definitely. xD

Have you sang along to a song you hate today?
xkatyxconspiracy


Posts: 34398
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 25 Jul 2009 06:16 AM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Hmm, I think so, actually.

Have you had a headache today?
Would it be okay if I took your breath a w a y ?
daniellexx5xx


Posts: 13463
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 25 Jul 2009 07:01 AM         Subject: RE: Have you...today? [3]
Ugh, yeahh.

Have you broken something today?
Forum Index : General : Nonsensical Randomness / Games
 

Page: < 45 46 47 48 49 50 Next>>
You're at 48 of 50 pages.