Topic: What Are You Thinking? WAYT 30
Forum Index : General : General Talk : What Are You Thinking? WAYT 30  
ouilleaux


Posts: 4036
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 03:38 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
I almost never swear.. haha. I never articulate feelings strong enough to require swear words. Except damn, which I don't even consider a swear word.. XD
Emotional Landscapes.
Björk
xxakqkxx


Posts: 31186
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 03:39 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
Lol, I don't think hell or damn is a swear word, everyone says it. xP
trying to search for a purpose
I am Ari. ilyNancy
I am worth it.
dreams are achievable
Way to my heart is owls
fallingstupidfor
youx



Posts: 8778
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 03:45 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
When I was younger, I thought "geek" was a swear and that I couldn't say it.
I always heard it, and thought it was the way to describe my brother...I just was afraid to say it outloud :shock:
New account.
bubbles13


Posts: 13530
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 03:46 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
lol wow,

And theres alot of words i dont consider swear words.
xxakqkxx


Posts: 31186
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 03:48 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
Hmm, geek. Lol.
trying to search for a purpose
I am Ari. ilyNancy
I am worth it.
dreams are achievable
Way to my heart is owls
fallingstupidfor
youx



Posts: 8778
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 03:50 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
Now, of course, I swear like always, but hahah...back then, it was like a crime :shock:
New account.
xxakqkxx


Posts: 31186
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 03:54 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
I have a trucker mouth. :l
trying to search for a purpose
I am Ari. ilyNancy
I am worth it.
dreams are achievable
Way to my heart is owls
shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 03:58 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
I never swear..I've said "damned" but that wasn't even on purpose (I was quoting something haha). I can't bring myself to say those words..
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
xxakqkxx


Posts: 31186
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 04:01 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
Hmm. I wish I never knew how to swear, it's just so disgusting.
trying to search for a purpose
I am Ari. ilyNancy
I am worth it.
dreams are achievable
Way to my heart is owls
holloway


Posts: 21689
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 04:47 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
I don't really swear, I say a few things, but I have limited myself to pretty much just 'hell' which I don't consider a bad word. I always think if I post profanity on the internet, it's going to get me in trouble, so I sustain.
"When the sky turns gray
and everything is screaming
I will reach inside
just to find my heart is beating"
bubbles13


Posts: 13530
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 05:30 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
<3 Demi Lovato!
Lol, i lvoe her songs.

So, is like anyone on?
germ-x


Posts: 7595
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 05:38 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
Hi!!!!

I'm skipping class and going to Dollywood with Tyler tomorrow. Yay!!
sofay


Posts: 8028
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 05:50 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
Aw, awesome. Have fun. :D

And ha, I never swear. I never really saw the point in it.. ;o
germ-x


Posts: 7595
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 05:52 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
Thanks. :D

I don't really either. Only if I get really really mad. And then, only to myself or my close friends. So yeah.
fallingstupidfor
youx



Posts: 8778
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 20 Oct 2009 06:51 PM         Subject: RE: What Are You Thinking? WAYT 30
Haha, I swear...its horrible :[
It's a dead on habit, like biting my nails.
New account.
Forum Index : General : General Talk
 

Page: < 1 24 5 6 Next>>
You're at 3 of 50 pages.