Topic: guess what?!
Forum Index : General : General Talk : guess what?!  
dipsliderideout


Posts: 17317
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:41 PM         Subject: RE: guess what?!
hahaha!

I get a lot more posts in when I'm not being mean or arguing with people :lol:

hahahaha you know like the other day?

ahhh...as long as you don't get in a sports discussion with me, I'll be nicer and less argumentative
It's not about how someone is, it's about who they are. If you think in terms of how, you're missing the point.
shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:42 PM         Subject: RE: guess what?!
Haha..I haven't walked on a glacier yet though. :P My brother did and said glacial water tastes like heaven lol

You guys are crazy posters haha
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
-iloveyou


Posts: 4739
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:46 PM         Subject: RE: guess what?!
yeah. i'm never gonna talk about football with you again aaron. it was scary.

so heather thats probably like the first thing on your to do list? ha.
BROOKE.
being a coward isn't a legitimate career.
dipsliderideout


Posts: 17317
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:48 PM         Subject: RE: guess what?!
wise decision River!

ps: I'm almost there...
It's not about how someone is, it's about who they are. If you think in terms of how, you're missing the point.
shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:50 PM         Subject: RE: guess what?!
No the first right now is to go to Texas and enjoy the hopefully 60-70 degree weather in February haha
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
-iloveyou


Posts: 4739
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:52 PM         Subject: RE: guess what?!
that would probably be a nice change heather :D

BROOKE.
being a coward isn't a legitimate career.
shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:53 PM         Subject: RE: guess what?!
Heck yeah..hopefully no snow and warmish sun for 3 weeks! *drools thinking about it*
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
-iloveyou


Posts: 4739
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:54 PM         Subject: RE: guess what?!
warmish sun. haha. are you drooling thinking about weather?
BROOKE.
being a coward isn't a legitimate career.
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:55 PM         Subject: RE: guess what?!
River.
Haha! Yah. I only have like 600 something.
U got much more then me in the last few days.
Go River!!!! Whoo whoo!
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 01 Jan 2009 11:56 PM         Subject: RE: guess what?!
Heck yeah..I'm weird like that ;)
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
-iloveyou


Posts: 4739
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 02 Jan 2009 12:03 AM         Subject: RE: guess what?!
lol creek && heather.
BROOKE.
being a coward isn't a legitimate career.
shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 02 Jan 2009 12:05 AM         Subject: RE: guess what?!
I read "&&" as "and and." :shock: Haha
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
-iloveyou


Posts: 4739
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 02 Jan 2009 12:06 AM         Subject: RE: guess what?!
oh sorry. i will be sure to use only one "&" next time. :lol:
BROOKE.
being a coward isn't a legitimate career.
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 02 Jan 2009 12:08 AM         Subject: RE: guess what?!
Haha!
Wats up guys?
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
dipsliderideout


Posts: 17317
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 02 Jan 2009 12:10 AM         Subject: RE: guess what?!
haha what up creek?
It's not about how someone is, it's about who they are. If you think in terms of how, you're missing the point.
Forum Index : General : General Talk
 

Page: < 13 4 Next>>