Topic: aww :/
Forum Index : General : General Talk : aww :/  
inlovewithlovee


Posts: 471
Pixelated Dorkwad
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 01:07 AM       Subject: aww :/
i wanna get to know all you guys better!

i've noticed alot of y'all have gotten really tight.
and since i haven't been on that much because of holidays and everything, i'm feeling kinda left out :/
& all she wants...
is just for one guy to prove to her
that they're not all the same.
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 01:22 AM         Subject: RE: aww :/
Hey! I'll talk to you!
Name is Brooke.
U?
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
inlovewithlovee


Posts: 471
Pixelated Dorkwad
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 01:52 AM         Subject: RE: aww :/
hey brooke :]
i'm taylor.
what's up?
& all she wants...
is just for one guy to prove to her
that they're not all the same.
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 02:04 AM         Subject: RE: aww :/
nothing!
hecka bored!
u?
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
inlovewithlovee


Posts: 471
Pixelated Dorkwad
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 02:16 AM         Subject: RE: aww :/
ahh, me too.
and getting a little creeped out too.
my ex-boyfriend (the same guy that ditched me at the mall yesterday) won't stop texting me now. he's sent me like, 50 texts in the last hour.
First he was just begging me to forgive me and all this, but now he's just sending me texts saying craaazy things. like, he's gonna come to my house tonight and kill me in my sleep if i dont forgive him. :shock:
i know he's not being for real, but it's just really freakin' me out...
& all she wants...
is just for one guy to prove to her
that they're not all the same.
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 02:19 AM         Subject: RE: aww :/
Oh yah!
I heard about that!
What a jerk! Ditching you.
Hmmm... One weird little duck!
Lol.
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
inlovewithlovee


Posts: 471
Pixelated Dorkwad
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 02:31 AM         Subject: RE: aww :/
Lol. i know right!
I don't know what's happened to him these past few weeks.. but he's changed so much.
he's gone like, psycho.
Lol.
& all she wants...
is just for one guy to prove to her
that they're not all the same.
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 02:33 AM         Subject: RE: aww :/
Haha!
Well,I'm off too bed.
Good Night.
Add me as a friend.
And message me plz! :)
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
inlovewithlovee


Posts: 471
Pixelated Dorkwad
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 02:38 AM         Subject: RE: aww :/
aw, goodnight !
and i will :]
& all she wants...
is just for one guy to prove to her
that they're not all the same.
shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 03:30 AM         Subject: RE: aww :/
Hullo *doesn't know what to say* :shock:

Hmm..anything you'd like to know about me? lol
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
xkatyxconspiracy


Posts: 34398
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 07:56 AM         Subject: RE: aww :/
Hmm, what's it like living in Alaska, Heather?
I'm not sure I could take all that cold weather all the time. :shock:
Would it be okay if I took your breath a w a y ?
inlovewithlovee


Posts: 471
Pixelated Dorkwad
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 11:45 AM         Subject: RE: aww :/
Yeah, living in Alaska sounds amazing!
It's gotta be beautiful.
& all she wants...
is just for one guy to prove to her
that they're not all the same.
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 12:22 PM         Subject: RE: aww :/
Oh Heather lives in Alaska.
I thought she just had LOTS of glacire pics.
I've been too Alaska on a cruise!
It was awesome!
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
lepixiesan


Posts: 5387
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 02:14 PM         Subject: RE: aww :/
I stayed in Alaska for two weeks in June when my brother was stationed there. Now he's in Iraq.
These walls are strange...

My name is Wendy.
..
kayla-rhs2012


Posts: 4183
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Dec 2008 02:26 PM         Subject: RE: aww :/
I never get out of Tennessee. Haha, Alaska would kill me.
"Grammar is the logic of speech, even as logic is the grammar of reason." - Richard C. Trench
Forum Index : General : General Talk
 

Page: 1 2 3 4 Next>>
You're at 1 of 5 pages.