Topic: WAYT numero tres
Forum Index : General : General Talk : WAYT numero tres  
lepixiesan


Posts: 5387
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 05:03 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
Too bad my grandparents aren't hot... :shock:
These walls are strange...

My name is Wendy.
..
mizzshears


Posts: 4697
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 05:13 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
Haha



I'd like to go to Itally too :P
Nickname: Burdock





dipsliderideout


Posts: 17317
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 05:25 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
i don't know if I'd want to go there or not...
everyone go to Italy then tell me how it was when you get back...
that way i won't waste my time going if it isn't fun :P

ps: haha Tink :)
It's not about how someone is, it's about who they are. If you think in terms of how, you're missing the point.
mizzshears


Posts: 4697
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 05:28 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
Haha, I love itallian food, and it seems such a nice place. I wouldn't mind going and looking around for like a long weekend or something
Nickname: Burdock





dipsliderideout


Posts: 17317
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 05:38 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
ha same here...
I love Italian food as well:)
just don't know for sure if I'd like Italy, the country itself
I guess if i was there stuffing my face with pasta and pizza it would be a fun time :lol:
It's not about how someone is, it's about who they are. If you think in terms of how, you're missing the point.
lepixiesan


Posts: 5387
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 05:49 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
You don't know Italian food unless a real Italian cooks it. Olive Garden just doesn't amount to gramma's cookin'. Too bad she only comes across the ocean every five years or so. :(
These walls are strange...

My name is Wendy.
..
shiny-italy


Posts: 20540
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 06:08 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
At one of the restaurants in Italy I had this AMAZING pasta..it was soooo good. And I had so much gelato haha
I'm Heather. I'm 27 years old and I live in Fairbanks, Alaska. I love glaciers!
mizzshears


Posts: 4697
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 06:41 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
I like tomato and mozzerlla and pesto with olive oil
cold mind you
MMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Nickname: Burdock





dipsliderideout


Posts: 17317
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 06:50 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
grrr now im hungry lol
waiting for dinner
It's not about how someone is, it's about who they are. If you think in terms of how, you're missing the point.
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 07:07 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
Dang! I wanted to make this thread. :(
Oh well. :)
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
lepixiesan


Posts: 5387
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 07:46 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
I didn't eat anything because I'm so sick.

Creek: Muahaha. My thread.
These walls are strange...

My name is Wendy.
..
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 07:49 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
Aww. Wendy is mean! Haha. Jk. I'm sorry that your sick. :(
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
-iloveyou


Posts: 4739
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 08:18 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
i had a poptart for dinner. 8)
BROOKE.
being a coward isn't a legitimate career.
pinkbbpenguin


Posts: 3132
Wannabe Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 08:20 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
Haha. Brb. Gonna have Dinner.
Name is Brooke.
Feel free to call me Creek. :]
dipsliderideout


Posts: 17317
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 21 Jan 2009 09:29 PM         Subject: RE: WAYT numero tres
ha i had chicken alfredo
:)
It's not about how someone is, it's about who they are. If you think in terms of how, you're missing the point.
Forum Index : General : General Talk
 

Page: < 13 4 5 Next>>
You're at 2 of 50 pages.